Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

niedziela, 6 sierpnia 2017

Kartki u Ani i Ulki

Witajcie:)
Potrzebowałam jedną kartkę i dziś się za nią zabrałam (ale pokażę ją kiedy indziej). Jak już wyjęłam wszystkie przydasie, to postawiałam od razu wykonać kartki na wszystkie zabawy, w których biorę udział. Tym bardziej, że już miałam przygotowane hafty.
W tym miesiącu można połączyć zabawę u Ani i u Ulki.
Oto wytyczne"

U Ani w tym miesiącu wytyczne podawała Ania Kurtasz. 
1. Boże Narodzenie - szopka/stajenka + kolor zielony.
2.  Okolicznościowa - słońce + kolor żółty
3 Wielkanoc - zajączek + 3 kwiatuszki  

U Ulki w tym miesiącu na kartce ma się pojawić:  stajenka/szopka.

Boże Narodzenie 
Grafika z internetu

Ta kartka na środku ma tag, który jest ruchomym elementem kartki 



Okolicznościowa
Haft ze strony Haftix
Kwiatki z grafik Małgosi


Wielkanoc
Haft ze strony Haftix

Kolaż

Banerki:
 
 


Tę kartkę chciałabym jeszcze zgłosić na zabawę u Dasandy


Wytyczne w tym etapie to:
* Relaks- jak jest słoneczko, to można posiedzieć na dworze, w ogródku i się relaksować;)
* Woda- błękitny kolor tła bazy i niebieska kanwa. Czyli kolory wody.
* Nie papier- na kartce jest haft krzyżykowy

Mam nadzieję, że karteczka zostanie zaakceptowana przez Organizatorkę;)



EDIT 8.08.2017r

Nieco zmodyfikowałam kartkę ze słońcem :) Która wersja lepsza?



źródło napisów na dole bloga

10 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki, szczególnie ta ze słoneczkiem wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko! Wspaniałe Karteczki - Pozdrawiam Cię Bardzo Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Super karteczki. Fajny pomysł na wyjmowany tag. Super, ze wykorzystałaś scrapowy ścinek po gałązkach świerku. Ekstra to wygląda 😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko cieszę się że tak szybko poradziłaś sobie z sierpniowymi wytycznymi. Piękne kartki powstały , pomysł z wyciąganym tagiem bardzo mi się podoba no i cudne hafciki jak zawsze:-)
    Pozdrawiam i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka ze słońcem jest śliczna, podobają mi się obie wersje, chociaż pierwsza chyba bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zasadniczo uważam, że im mniej elementów i "wydziwiania" tym lepiej ;)

    Fajne karteluchy, te pracochłonne krzyżyki...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki wszystkie. Z tagiem bardzo pomysłowa. Jeszcze takiej nie robiłam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)