Wszystkie moje pasje w jednym miejscu :)

Na tym blogu przedstawiam Wam wszystko to czym się interesuję i sama wykonuję :) Jeśli tylko, któraś z moich prac Wam się spodoba na tyle, że zechcecie być jej posiadaczem to zapraszam do kontaktu :)

Copywriter

MagiaTekstu.eu - doświadczony copywriter Łódź

piątek, 4 sierpnia 2017

Kartka z haftowanym butem

Witajcie:)
Tym razem tematem zabawy karteczkowej na rogatym jest: Jak wpleść wakacje do kartki świątecznej.
Dlatego na kartce mają się znaleźć patyczki do lodów lub słomki do napojów. Ja wybrałam wersję z patyczkami do lodów.
Odszukałam 4 patyczki, które pomalowałam na zielono. Wykonałam z nich ramkę do haftu, który wykonałam wcześniej w ramach zabawy u Raeszki.
Dodatkowo na kartce znalazł się stempelek (jego źródło na dole bloga), a także złote śnieżynki. Ramkę ozdobiłam złotym brokatem.
Wyszła mi skromna kartka, ale chyba może być?


 Ciężko na zdjęciach uchwycić brokat, ale myślę, że tutaj najlepiej go widać.





P.S.
W tym tygodniu w skrzynce czekała na mnie bardzo miła niespodzianka. Dostałam scrapki od AnGer:) Ania niedawno zakupiła kilka nowych wykrojników i postanowiła przesłać mi z nich scrapki. Dostałam je za to, że sprawiłam Ani miłą niespodziankę wysyłając Jej kartkę i prezenty na imieniny. Dziękuję Ci Kochana za ten niezwykle miły gest:)



14 komentarzy:

  1. Śliczny hafcik i ramka z patyczków do niego pasuje :-D
    Gratuluję skrapków otrzymanych :-D

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja Tobie dziękuję za pamięć i prezenty!!! Uwielbiam miłe niespodzianki! Marzyłam o bransoletce szydełkowo-koralikowej, a teraz mam 2. Podziwiam rzeczy robione na szydełku, ale ja i szydełko to bardzo nieudany duet, bo to dla mnie czarna magia.
    Miłego dnia i udanego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow super pomysl z tymi patyczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super przydasie a skarpeta mega:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Wygląda unikalnie i bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalna! :)) Ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka :) bardzo pomysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft zamknięty w patyczkowej ramce to bardzo dobry pomysł! Przydałyby się do podklejenia kosteczki dystansowe lub kawałki tekturki, ale ja wiem, takie elementy trudno "zmontować" :) Jest ok! zadanie nie należało do łatwych!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wykonałaś zadanie! Ślicznie wygląda obrazek w ramce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna oryginalna kartka a prezencik scrapkowy rewelacyjny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Natalko! Bardzo ładny obrazek, A Ramka po prostu Super
    Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. W życiu bym nie wpadła na to, w jaki sposób można połączyć wakacje z Bożym Narodzeniem :) Kartka dzięki temu jest oryginalna i ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się karteczka! Skarpetka jest świetna!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde pozostawione miłe słowo i za odwiedziny:) Będzie mi miło jeśli odwiedzisz mnie ponownie:)